keskiviikko 6. heinäkuuta 2022

Haamu!

Tänään plussasin! Haamuhan se viiva vielä on, mutta viiva kuitenkin! <3 fiilikset on korkealla, ja samalla kuitenkin jännittää että miten me pärjätään kahden pienen lapsen kanssa. Mutta jos kaikki menee hyvin, niin onneksi tässä kuitenkin on se 9 kuukautta aikaa totutella ajatukseen!


Tein Pregcheckin tollasen muovisen tikkutestin. Mulla on vielä odottamassa Pregcheckin liuskatestejä pari kappaletta. Yritän malttaa odottaa ylihuomiseen ennen kuin teen uuden testin. Haluan nähdä mielenkiinnosta viivan vahvistumisen xD 

Maanantaina olin tehnyt käytännössä negatestin, enkä jaksanut siitä kirjoittaa. Eilen kuitenkin aamulla alkoi kevyt tiputteluvuoto, joka loppui iltaa kohden. Tänään tuli haamu testistä. Tuo tiputteluvuoto oli varmaankin kiinnittymisvuotoa. Olin sitten kuitenkin vissiin testannut liian aikaisin sekä maanantaina että lauantaina :D Kuten esikonen, myös tämä beibi tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta. Nyt sitten vaan sormet ristissä, että pysyy mukana! 


Oireita mulla on melkoinen litania, mutta kipeitä rintoja en oo ainakaan vielä saanut riesakseni. Sen sijaan mulla on pahoinvointia, väsymystä, turvotusta, lämpöä, vessassa ravaamista, alavatsan nippailua/kevyttä kramppia... ja kovasti on tehnyt mieli täytettyjä sämpylöitä yms, ja juustonaksuja.

Aavistin jo todella aikaisin, että nyt taisi tärpätä. Mullahan oli jo pari päivää oviksen jälkeen pahoinvointia :D ja muutenkin oli vaan sellainen selittämätön olo. Miehellä oli myös ollut samanlainen selittämätön olo. Jossain aiemmassa blogitekstissä linkkasinkin vau.fi artikkelin varhaisista raskausoireista.

Sit kun se mun kuukivi katosi jossain vaiheessa hetkeksi, niin se oli mulle kans sellainen henkinen merkki mahdollisesta tärpistä! 



Eilen oli E:n 1v-neuvolakäynti. Hän kasvaa hienosti! Paino 9920g, pituutta 76,9cm. Rokotteetkin otti oikein hienosti. Vielä ei ole noista rokotteista tullut mitään sivuvaikutuksia.

Ensi kertaan! Ja plussatuulia muillekin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Todennäköinen keskenmeno

Tänään ollut koko päivän aika kovia kipuja alavatsalla ja alaselässä. Oon pitkälti lähinnä vaan maannut sängyllä tai sohvalla kipujen takia....