keskiviikko 29. kesäkuuta 2022

Pohdintoja piinaviikoilta

Dpo 6 tai 7 meneillään. Samaan aikaan aika menee tosi hitaasti ja samaan aikaan tosi nopeasti. Päivä kerrallaan eletään :D kohtahan on jo lauantai, ja sitten varmaan alan testailemaan. Ostin pari testiä jo valmiiksi kaappiin odottamaan. Alkaa olla jo vähän malttamaton olo, mutta kyllä tää tästä pikkuhiljaa.


Lievää pahoinvointia on ollut, mutta se on helpottanut sen verran että ei ole enää jatkuvaa, toisinkuin vielä pari päivää sitten. Vessassa tulee käytyä aika paljon. Väsyttää, päätä särkee. Tänään tuli vähän flunssamaisia oireita, pientä yskää lähinnä joka helpotti pari tuntia heräämisen jälkeen. Alavatsalla on ollut tositosi kevyttä painetta. Vähän on myös ollut kylmä, vaikka hellettä pukkaakin.

Pieniä ruokahimoja on myös ollut. Toissa päivänä halusin kovasti paninin tms täytetyn patonki-tyyppisen aterian. Eilen oli sipsin ja suklaan sekä jäätelön vuoro. Tällä hetkellä ei kuitenkaan oikeastaan tee mieli mitään.


En malttais odottaa lauantaita! Samaan aikaan pelottaa, että mitä jos sieltä tulee nega tulos. Toisaalta silloin on vielä vasta dpo 9/10, eli aika aikaista vielä. Ja jos tulisikin nega lauantaina, niin siinä on vielä aikaa saada plussa jos on tullakseen! Menkkojen kuitenkin pitäisi alkaa vasta ensi viikon torstaina, eikä toivoa oo menetetty ennen ku menkat alkaa :D

Asiasta kukkaruukkuun: äitini ja yksi veljistäni tulee tänään käymään. He saapuvat illalla, ja lähtevät lauantaina puolilta päivin. Ahdistaa, koska mun suhde äitiin on vähän mielenkiintoinen. Hän ei varmastikaan itse tunnista sitä, mutta hän käyttää paljon henkistä väkivaltaa. On käyttänyt koko mun lapsuuden henkistä väkivaltaa mua kohtaan, ja uskon, että se on yksi syy mun mielenterveysongelmiin. Mun veljiä kohtaan hän ei hirveästi ole käyttänyt sitä, mutta mä oon saanu iiiison osan niskaani. Ja isä myös. Äiti ja isä muuten erosivat tossa alkuvuodesta.


Jännittää olla useampi päivä äitin kanssa samassa paikassa. I on töissä, niin hän ei voi olla mun tukena. Mutta eiköhän tästä selvitä joten kuten...

Tuntuu myös jännältä ajatukselta tehdä raskaustesti lauantai-aamuna, kun äiti ja veli on vielä täällä. Mutta todennäköisesti teen sen joka tapauksessa silloin. Enkä kerro yhtään mitään heille vielä :D en, vaikka tulis plussa.

Eiköhän tää nyt tällä kertaa ollut tässä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Todennäköinen keskenmeno

Tänään ollut koko päivän aika kovia kipuja alavatsalla ja alaselässä. Oon pitkälti lähinnä vaan maannut sängyllä tai sohvalla kipujen takia....